onsdag 30. januar 2008

En idé er født!

Undertegnede er new forest-representant i Norsk ponniavlsforening.
I den forbindelse forsøker jeg å holde kontakt med folk i både inn- og utland som er interessert i denne flotte ponnirasen. Informasjon som kommer meg ihende, prøver jeg å ta med i en egen spalte som kalles New forest-nytt i NPAs medlemsblad Ponni-Nytt, som utkommer ca. 6 ganger i året. Imidlertid kan jo fort informasjonen bli gammel før den blir kjent for flere enn meg.
Jeg har lenge tenkt at det burde være en måte å gjøre dette bedre på, og nå kom jeg på at kanskje en blogg kunne være tingen!
Det skal være mulig å registrere flere forfattere på bloggen, så skriv en kommentar på denne posten eller kontakt meg på epost ninahaak@online.no, så skal jeg prøve å få det til!
Dette må bli en lite prøveprosjekt i starten, så får vi se hva vi kan få til etterhvert!
Håper flere enn meg synes dette kan være en spennende måte å holde kontakt med andre new forest-entusiaster!

Ingen kommentarer: